یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چگونه يك توليد محتوا ايجاد كنيم كه كار كند

در اين وبلاگ بهترين مقالات مربوط به سئو در مشهد منتشر مي‌شود

چگونه يك توليد محتوا ايجاد كنيم كه كار كند

۲ بازديد

در حاليكه 89 درصد از موسسه ها B2B به نوعي سئو در مشهد از بازاريابي محتوا به كارگيري مي نمايند، ولي صرفا 37 درصد از آنان يك استراتژي مدون و مستند درباره آن دارا‌هستند. اين استراتژي دربردارنده طرز توليد و توزيع محتوا هست.


يك ساخت و ساز محتواي عملي تدوين فرمائيدتوليد اين نوع استراتژي مانند گزينش غرض براي خودتان ميباشد: در صورتيكه هدف ها خودتان را بر روي شيت آورده و آنها‌را به قدم‌هاي عملي كوچكتري تقسيم فرمائيد احتمال استخراج به هدف ها بيشتر ميباشد. تا اينكه بخواهيد در لحظه تصميم گرفته و اميدوار به حصول شايسته ترين نتيجه ها باشيد. همين قضيه درباره ي ساخت محتوا نيز درست گو ميباشد. شما بايستي به آنچه مي خواهيد دست پيدا فرماييد و روش‌ي وصال به آن را بر روي شيت بياوريد.
به صورت خاص، مهم ترين نصيب داستان كيفيت وصال شما بدين هدف ها ميباشد. مي توانيد همگي‌ي وقت خويش را صرف تايپ كردن و مستندسازي استراتژي خويش فرمائيد، البته در حالتي كه اين همپا با يك نرم‌افزار اجرايي پيوسته نباشد، امداد چنداني به شما نمي‌نمايد. براين اساس، اهدافي مانند مأموريت كلي، اشخاص استفاده كننده، ادغام محتوا و تاكتيك‌هاي تبليغ را مشخص و معلوم نماييد. آن‌گاه با مراقبت ثبات در محتوا آن را عملي نمائيد.
براي ساخت و ساز محتوا در قدم اوليه بايستي مقصود خويش را از ايجاد محتوا معلوم كرد و بعد از آن سراغ پرسونا خويش برويد و تمامي چيز را بدون نقص و با تمركز تحليل نماييد. پرسونا دربرگيرنده سن، جنسيت، تحصيلات، فعاليت، علائق، هدف ها، نيازها و … كاربر ميباشد.
قدم دوم در ساخت محتوا تنظيم و طرح ريزي براي استراتژي محتوا يا اين كه به كار گيري از روزنگار محتوايي ميباشد.
درپي نوشته ي علمي ب گستردن و توضيح بدون نقص اين مرحله ميپردازيم.
قدم سوم آغاز ساخت محتوا طبق نرم افزار‌ريزي‌هاي انجام يافته ميباشد.
در قدم چهارم وهله به پژوهش و سنجش محتواي ايجاد گرديده از روش بازخوردهاي اخذ گرديده، ترافيك تارنما، نرخ تعمل و رويش بعداز نشر محتوا ميباشد.
و مرحله انتها مرتبط با پرگردن نبود‌هاي محتوايي و رفع اشكلاتي ميباشد كه در مرحله پيش از آنان باخبر گرديده‌ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.