دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

چگونه با استفاده از ابزار google keyword مي‌توان كلمات كليدي را پيدا كرد؟

در اين وبلاگ بهترين مقالات مربوط به سئو در مشهد منتشر مي‌شود

چگونه با استفاده از ابزار google keyword مي‌توان كلمات كليدي را پيدا كرد؟

۹ بازديد


به كار گيري از لغات كليدي در گزينش استراتژي سئوو بازاريابي محتوا سئو در مشهد بسيار تاثيرگذار ميباشد. لغات كليدي كلماتي مي باشند كه يوزرها در وب به جست‌وجو مي پردازند. بيشترين وسعت اين جست‌وجوها وابسته به موتور جست‌وجو گوگل ميباشد. براي يافت كردن و به كار گيري از لغت ها كليدي در محتو مي بايست از ابزارهاي قدرتمندي كه دراين مورد وجود دارا‌هستند، استعمال كنيم. گوگل كيورد پلنر يكي‌از شايسته ترين ابزارها در اين باره ميباشد. هم اكنون درين نوشته‌علمي قصد داريم به فراگيري Google Keyword Planner بپردازيم.
همينطور: طريق تعيين عبارات كليدي مطلوب seo در ۳ قدم
Google Keyword Planner چيست؟يك كدام از ابزارهاي كاركشته گوگل كه در جستن عبارات كليدي اثر گذار ميباشد، گوگل كيورد پلنر ميباشد كه مي‌قدرت به طور مجاني از بيشتر نصيب‌هاي آن به كار گرفت. گوگل كيورد پلنر درواقع بخشي از پلتفرم تبليغاتي Google Ads است. با به كارگيري از اين ابزار شما ميتوانيد به كاوش و رسيدگي لغات يا اين كه لغت ها كليدي حوزه كاريتان، و همينطور اينترنت‌وب سايت‌هاي حريف بپردازيد.
مزاياي Google Keyword Plannerارائه پيشنهادها و ايده‌هايي براي لغت ها كليدي تازه مربوط به توليدات و سرويس ها اينترنت‌سايتتانقابليت و امكان محاسبه عبارات كليدي وب سايت‌هاي حريفقابليت و امكان تحقيق عبارات كليدي مبني بر وسعت كاوش در يك برهه زماني و معيارهاي ديگرقابليت و امكان ايفا تنظيماتي مطابق مخاطبان مقصود براي تاريخ، گويش و شرايط مكانيقابليت و امكان ايفا فيلترهايي بر روي كلمه ها كليدي، معدل جستجوي ماهانه، واحد سنجش هزينه و …قابليت و امكان مجموعه‌بندي لغات كليدي منتخب و تصاحب كردن خروجي در پوسته برنامه Excelيادگرفتن تصويب وب سايت در Google Keyword Planner و شيوه دسترسي به آنآغاز به وب سايت گوگل ادوز به نشاني Ads.google برويد و بر روي دكمه Start Now كليك نمائيد. اعتنا داشته باشيد كه‌اين ابزار غربال ميباشد و براي به كار گيري از آن بايستي از IP سوا كشور‌ايران به كارگيري نماييد.
با كليك بر روي دكمه Start Now كاغذ ورود به حساب براي شما اكران داده مي‌گردد. با وارد كردن حساب گوگل خويش مي توانيد وارد شيت‌اي گرديد كه كمپين خويش را در‌اين ابزار بسازيد.

نیم‌فاصله در واژه‌پرداز Microsoft Word اغلب برای ایجاد فاصله کمتر از یک فاصله بین کلمات یا عبارات به‌کار می‌رود. استفاده از نیم‌فاصله می‌تواند در تنظیم فاصله بین برخی از واژه‌ها یا اعداد کاربرد داشته باشد، به‌ویژه در زبان‌هایی مانند فارسی که از این نوع فاصله‌گذاری برای جدا کردن برخی از پیشوندها یا پسوندها استفاده می‌کنند.

برای ایجاد نیم‌فاصله در ورد، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

 

 استفاده از ترفندهای کیبورد:

   برای ایجاد نیم‌فاصله در واژه‌پرداز Word می‌توانید از ترفندهای کیبورد استفاده کنید. برای این کار، ابتدا محلی که می‌خواهید نیم‌فاصله را در آن قرار دهید را تعیین کنید، سپس کلیدهای `Ctrl` و `Shift` و `2` را به‌صورت همزمان فشار دهید. این کار باعث ایجاد یک نیم‌فاصله در محل انتخاب شده می‌شود.

استفاده از منوی فرمت:

   شما می‌توانید از منوی فرمت در Word استفاده کنید تا نیم‌فاصله را ایجاد کنید. برای این کار، محل مورد نظر را انتخاب کنید، سپس به بخش "درج" در نوار ابزارها بروید. در اینجا، بر روی گزینه "نیم‌فاصله" کلیک کنید تا یک نیم‌فاصله در مکان انتخاب شده درج شود.

با این روش‌ها، شما می‌توانید به راحتی نیم‌فاصله‌ها را در واژه‌پرداز Microsoft Word ایجاد کنید و فواصل میان کلمات یا عبارات را به دلخواه تنظیم کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.