سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تفاوت صفحه هدف در يك وب سايت معمولي چيست؟

در اين وبلاگ بهترين مقالات مربوط به سئو در مشهد منتشر مي‌شود

تفاوت صفحه هدف در يك وب سايت معمولي چيست؟

۶ بازديد

شيت مقصود يا اين كه سئو در مشهد يك رايا پارس كاغذ ahrefs در وبسايت شما و يا اين كه به صورت كلي يك وب سايت شيت دار بر روي يك دامين  غيروابسته ميباشد. مغاير پياده سازي معمول  اينترنت ، هر جنبه از يك ورقه مقصود بر تبديل ها  يعني هدايت مشتري به اعمال آن چه شما رغبت داريد . متمركز ميباشد.همان گونه كه از اسم آن  پيداست، ورقه غرض جايي ميباشد كه مشتري بعد از كاوش براي يك واژه و كلمه كليدي آغاز در آن  فرود مي ايد و بازديد مي نمايد. در فيض بايستي به اندازه كافي ديده نواز و ديدني باشد تا  اعتنا آنان را از به عبارتي لحظه كه  كاغذ بارگذاري ميگردد جلب نمايد. عموم اكثر اوقات  در عادات مرور در اينترنت بسيار بي تاب  و ناشكيب مي‌باشند و حتي يك ثانيه تعقل يكسري ثانيه اي براي خسته كردنشان و در فيض  سوراخ سايت كافي ميباشد. به همين برهان ميباشد كه  دعوت  براي بازديد اولي چيزي ميباشد  كه آنان  ميبينند.
فراخواني  و ترغيبفراخواني  و ترغيب يا اين كه به عبارتي call to action   درخواست از يوزرها براي اعمال كاري ميباشد و معمولا  به طور يك دكمه نوشته يا اين كه نشانك  ميباشد كه استفاده كننده  را براي  گذاشتن يك پيام، تماس و يا اين كه  ارسال پست الكترونيك،  بازديد از سايت ديگر و يا اين كه حتي خريد يك متاع تشويق مي نمايد. معين فرماييد ميخواهيد مشتريان خويش را هنگام بازديد از كاغذ مقصود به چه  چيزي هدايت  نماييد.  بعد از آن در امر ترغيب و فراخواني تصميم صحيح را  اتخاذ نماييد .بعد ميخواهيد  پيام ترغيب و فراخواني  را در بالاي اينترنت سات يا اين كه راز عنوان قرار دهيد. در صورتي‌كه درحال حاضر به برگه اينترنت سايتي كه ان ميباشيد نگاهي بياندازيد،  انچه قبل از تكان به زير  ميبينيد رمز عنوان  يا اين كه  above the fold  ميباشد  و اينجا به عبارتي جايي ميباشد كه  فراخواني  و ترغيب مي بايست مكان گذاري  گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.