استراتژيهاي تارنما به وسيله مديران وبسايت سئو در مشهد كه غالبا به عبارتي مديران كمپانيها و موسسه ها تجاري نيز به شمار ميروند نتايج ميخواهد شد. استراتژي وب سايت چنين اقتضا مينمايد كه ساخت و ساز محتوا نيز با دقت به هدف ها، منابع و امكاناتي شكل گيرد كه در چنگ كمپاني پشتوانه قراردارد. براين اساس هنگامي كه محتواگذار يا اين كه مولف محتوا بر خلاف با اين استراتژيها مطالب ضعيفي را ارائه مينمايد كساني كه در منزلت مشاور يا اين كه استراتژيستهاي سايت و حمايت محتوا شغل دارا هستند از نشر محتواي ضعيف خودداري ميكنند.
وبسايتهايي كه فاقد استراتژيستهاي حرفه اي و يا اين كه محتواگذاران زبده باشند مسلما نميتوانند در عرصه رقابت با بقيه تارنماها باقي بمانند و به مجبور سهمي نيز در رنكينگ و جايگاه بندي جستجوگرهاي گوناگون مثلا مرتبه بندي گوگل نخواهند داشت. پشتيباني محتوا براي وب سايت بايستي به سيرتكاملاي شكل گيرد كه مقام تارنما را ثبت نموده و موجب پشت گرمي سازي در ميان مشتريان خواهد شد.
سه شنبه ۲۱ تیر ۰۱ ۱۰:۰۲ ۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است