چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ ۱۰:۱۴ ۲ بازديد
دلايل متعددي وجود دارااست كه چرا داشتن سئو در مشهد يك استارتاپ بازاريابي محتوا بسيار اساسي ميباشد، به ويژه براي بازاريابي ديجيتال. موسسه بازاريابي محتوا گزارش ميدهد كه بيش تر از 63 درصد از استخراج و امور استراتژي بازاريابي محتوايي ندارند. تعجبي نخواهد داشت در صورتيكه بدانيد كه استحصال و كارهايي كه استراتژيهاي بازاريابي محتوا نوشتهاند اكثر وقت ها برندهترين مي باشند.
از دربين حصولوكارهايي كه استراتژيهاي محتوا ندارند، آنهايي كه به توفيق دست پيدا مينمايند، اكثر وقت ها اين شغل را از روي شانس اعمال ميدهند، چون هيچ ايدهاي در خصوص اينكه چه چيزي مفيد ميباشد و چه چيزي عالي وجود ندارد، ندارند. فارغ از يك استراتژي مكتوب، هيچ راهي براي اندازه گيري نتيجه ها شما نيست و شما در معرض خطر از دربين رفتن كل سعيهاي بازاريابي خويش ميباشيد.