یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چگونگي ايندكس محتوا در گوگل (با قوانين جديد)

در اين وبلاگ بهترين مقالات مربوط به سئو در مشهد منتشر مي‌شود

چگونگي ايندكس محتوا در گوگل (با قوانين جديد)

۴ بازديد

ايندكس محتوا به وسيله گوگل، قابليت و امكان سئو در مشهد يافتن تارنما شما‌را براي كساني كه آن را به طور آنلاين كاوش مي‌نمايند مهيا مي‌كند. با رسيدگي اين نوشته ي علمي، در مي يابيم كه چه‌گونه محتواي خويش را در گوگل ايندكس كنيم.
شما مي توانيد يكسري فعاليت براي گوگل ايفا دهيد تا خزيدن و ايندكس كردن وبسايت تان را بسيار سريعتر اجرا دهد. اين صرفا رويكرد توفيق در سعي‌هاي بازاريابي ديجيتال ميباشد. از اين رو، فهم و شعور معني ايندكس كردن و خزيدن(Crawling)، پيش از اعمال هر كاري بسيار عنايت داراست.
 
مضمون‌ ايندكس كردن و خزيدنبه پروسه ارسال نرم‌افزار تخصصي گوگل (عنكبوت، خزنده يا اين كه ربات گوگل)، جهت كسب به داده‌هاي در هم و بر هم و نابسامان از تارنما هاي مو جود و تازه بوسيله گوگل، خزيدن گفته مي گردد. اين قضيه، قادر است مبنايي براي هر شخصي كه رغبت دارااست، درباره طريق ايندكس محتوا به وسيله گوگل بداند، باشد.
گوگل از اين اطلاعات براي تدبير يافتن از وبسايت شما و صفحه ها جانور در آن به كارگيري مي‌نمايد. اين داده ها به موتور كاوش امداد مي‌نمايد، تا لغات و لغات كليدي خاصي را به صفحه ها خزنده تخصيص دهد. بعد آن ها را در ليستي ذخيره مي‌نمايد كه ما آن را ايندكس ميگوييم و از اين رو اصطلاح ايندكس كردن به وجود مي آيد.
به همين ادله، هنگامي كه يك مخاطب سؤالي را در نصيب كوئري(پرس و جو) وارد مي‌نمايد، گوگل ليست آحاد سايت هاي ايندكس گرديده را سريعاً نسخه برداري مي‌نمايد. ولي، صرفا صفحه هاي مرتبط و مطلوب را در صفحه هاي نتيجه ها موتور كاوش (SERPs) اكران ميدهد. درحال حاضر كه با اصطلاح ايندكس گوگل آشنا شديد، پاره اي جلوتر ميرويم تا ببينيم كه چه طور بعداز ساخت و ساز محتوا، محتواي خويش را در گوگل ايندكس كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.